26.02.2012

İçimdeki Hiçlik Duygusu...



Bazı zamanlarım olurdu ağladığım. Ve ben; ağlardım bazı zamanlarda…
Ruhum bana ait değilmiş gibi olurdu. Ya da ben ruhuma ait değilmişim gibi.
Gelgitler yaşardım kimi zaman. Kimi zamanda ne yaşadığımı bilmezdim.
Bir banka kuyruğunda, bir bank köşesinde düşünürdüm. Düşlerdim umutsuzcasına.
Umudum bir gökkuşağı olurdu. Birde yarım yamalak tebessümlerim…



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Önemli Notlar

1-)Hiçbir hesabınız yoksa bile rumuz belirterek anonim olarak yorum yapabilirsiniz.
2-)Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için "beni bilgilendir" kutucuğunu işaretleyebilirsiniz.
3-)Yorumlarınız benim için çok değerlidir.Lütfen olumlu-olumsuz düşüncelerinizi paylaşmaktan çekinmeyin.

Hayat paylaşınca güzel :)

Copyright © 2011-2024 I © Sitede yer alan tüm içerikler Meczup Yazar'a aittir. Hiçbir şekilde KULLANILAMAZ. MECZUP YAZAR