22.04.2012

Ağlamak Üzerine...



Kendimi küçücük bir ot gibi hissederim kimi zaman.Kimi zaman;küçücük bir ot gibi hissederim kendimi.Birilerinin ayağı altında ezilen,acımasız bir rüzgarda savrulup giden.
Ağlamak gözden su çıkmasından mı ibaret ? Ya da ben senden mi ibaretim ? İkisi de yanlış.Öyle değil mi ?
İçimden yazmak gelmiyor artık.Edebi cümleler kuramıyorum.Yapamıyorum işte.Öyle işte.
Belki de.Ya da boşver öyle değildir belki de...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Önemli Notlar

1-)Hiçbir hesabınız yoksa bile rumuz belirterek anonim olarak yorum yapabilirsiniz.
2-)Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için "beni bilgilendir" kutucuğunu işaretleyebilirsiniz.
3-)Yorumlarınız benim için çok değerlidir.Lütfen olumlu-olumsuz düşüncelerinizi paylaşmaktan çekinmeyin.

Hayat paylaşınca güzel :)

Copyright © 2011-2021 I © Sitede yer alan tüm içerikler Meczup Yazar'a aittir. Hiçbir şekilde KULLANILAMAZ. MECZUP YAZAR