4.09.2012

Savrulan Hayallerim Ve Sen...



Zorlayışlarım olur benim hayatta.Bazı şeyleri bazı nedenlerden dolayı zorlarım .Bazen de bazı şeyler kendiliğinden olur.Ve kendiliğinden olan bu bazı şeylerin en önemlisisin SEN.

Hani sıcak bir eylül akşamı olur da gecenin bir vakti uyuyamaz da perdeyi açarsın ya.Hani perdeyi açtığında camda onun yansımasını gördüğünü sanırsın.İşte öyle bir yanılsamaydı bu aşk.Varla yok arasında; vardan daha yok, yoktan daha bir var.
Anlıkta olsa, bir yanılsamadan ibaret de olsa sevinirsin onu gördüğün için.Orada, gecenin karanlığında bomboş cama dakikalarca bakarsın sadece onun hayaliyle.Ve birden kapatırsın perdeyi.Ve ansızın her şey kaybolur.Kalırsın bomboş bir odada bir kaç damla göz yaşıyla.Aklında kalan ise sadece o ve onunla kurduğun hayaller.İşte hepsi bu.Aşk hayal kurmaktı belkide.Ve belkide ona sarılmaktı o hiç yanında yokken.Sadece hissetmekti varlığını.Bunca yokluğun arasında sadece onu hissetmekti.Sadece.Sadece.

Zorlayışlarım olur benim hayatta.Bazı şeyleri bazı nedenlerden dolayı zorlarım .Bazen de bazı şeyler kendiliğinden olur.Ve kendiliğinden olan bu bazı şeylerin en önemlisisin SEN.

10 yorum:

  1. sevgili Murat..:))çok severdim bu tüysümsü bitkiyi üflemeyi..anılarıma gidiverdim:))
    anlık da olsa yanılsamalar mutlu eder insanı di mi?..:))

    YanıtlaSil
  2. Evet bende çok severim üflemeyi :) Anılarına gidebildiysen eğer ne mutlu bana.Buna çok sevindim :) Haklısın evet mutlu eder.Hemde çok mutlu eder.Hayat zaten kısa,küçücük anlardan ibaret değil mi ?.....:))

    YanıtlaSil
  3. Evet hindibag resmini görunce bloga daha bi daldim, yansima ve aşk imm
    İçli hisli yazilar bunlar
    Hislerine saglik..

    YanıtlaSil
  4. Asıl ben teşekkür ederim.Hislerimi sana hissettirebildiysem ne mutlu bana.Seninde hislerine sağlık.Sonuçta duygular karşılıklı öyle değil mi ? :)

    YanıtlaSil
  5. Kayserili misiniz?

    YanıtlaSil
  6. Selam Murat, bayıldım ben bloğunuza:)
    Ancak bende dikkat dağınıklığı var. İnanın resimlerden yazılarızı okuyamadım daha. Siz yan tarafa şuuu kanuna göre izin almadan bi şi almayın sakın bloğumdan demişsiniz ama...

    Hıımm... Üzgünüm Murat, ben bu hareketli resimleri arada aşırırım hayal kahvem'e haberiniz ola:)

    Hem bi selam vereyim hem de peşin peşin böyleken böyle diye vaziyetiğmi açık edeyim dedim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Aleyküm selam :) Beğenmeniz beni çok çok mutlu etti bunun için çok teşekkür ederim :) Evet izinsiz kopyalamayın yazdım çünkü yazıların tamamı bana ait.Ama resimleri internetten arayıp buluyorum.Ve her resmi seçerek yüklüyorum.Açıkçası resimleri bulmaya harcadığım zaman yazı yazmaya harcadığım zamandan daha fazla :)
    Şunu söyleyeyim ki maalesef yazı ve resimler blogumda kopyalanamıyor denediysen görürsün bunu.Ama istersen sana istediğin resmi gönderirim istemen yeterli :)
    Selamını aldım ve çok mutlu oldum.Bu içten selamın için çok çok teşekkür ederim.Saygı ve sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Önemli Notlar

1-)Hiçbir hesabınız yoksa bile rumuz belirterek anonim olarak yorum yapabilirsiniz.
2-)Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için "beni bilgilendir" kutucuğunu işaretleyebilirsiniz.
3-)Yorumlarınız benim için çok değerlidir.Lütfen olumlu-olumsuz düşüncelerinizi paylaşmaktan çekinmeyin.

Hayat paylaşınca güzel :)

Copyright © 2011-2021 I © Sitede yer alan tüm içerikler Meczup Yazar'a aittir. Hiçbir şekilde KULLANILAMAZ. MECZUP YAZAR