27 Temmuz 2017 Perşembe

Blogger Sayfamıza İnstagram Hesabımızın Gadgeti Nasıl Eklenir?


      Blogger sayfamıza instagram hesabını gadget olarak nasıl ekleriz ? Bu çok basit instagram eklentisi yardımıyla instragram sayfamızı blogumuza ve ya her hangi bir web sayfasına gadget olarak ekleyebilir ve takipçilerimizin instagram sayfamıza çok kolay bir şekilde ulaşmasını sağlayabiliriz.


     Henüz instagram hesabını yeni açmış olmamla birlikte instgramı biraz kurcalar iken ( bu kurcalamak kelimesi biraz tuhaf oldu :) ) tesadüfen bir şey fark ettim. İnstagram da paylaştığım bir resme bakar iken resmin sağ altında ki Üç Nokta işaretine tıkladığımda Sitene Göm yazısı ile karşılaştım. Ve bu yazıya tıkladığımda karşıma kopyalamam için bir kod geldi. Burada Açıklaması Dahil işaretini kaldırdığımda çok sade bir instagram takip et eklentisiyle karşılaştım.Aşağıdaki resimde görebilirsiniz.





     Burada Gömme Kodunu Kopyala butonuna tıklayıp bu kodu kopyalayarak blogumuza bu instagram eklentisini çok basit bir şekilde ekleyebiliriz. Bu kodu kopyaladıktan sonra sırasıyla Yerleşim sonra Gadget Ekle sonrasında ise Html/JavaScript kısmına tıklayarak bu kodu buraya yapıştırıp kaydediyoruz. Ve instagramda ki paylaşım resmimizle birlikte blogumuza instagram sayfamızı gadget olarak eklemiş bulunuyoruz. Yukarıda ki resimde göreceğiniz Açıklaması Dahil butonuna tıklarsanız instagram hastag taglarınız ve resme yapılan yorumlarda gözükecektir. Ben buna tıklamadım ve öyle ekledim. Sağ tarafta eklentinin nasıl gözüktüğünü görebilirsiniz. Burada instragramda paylaştığımız son resmi ve ya istediğimiz herhangi bir resmi bu şekilde blogumuza gadget olarak ekleyebiliriz. Gecenin bu vakti sizlerinde işine yarayacağını düşündüğüm bu eklentiyi  paylaşmak istedim. Yapamadığınız herhangi bir şey olursa mesaj atmaktan çekinmeyin. Saygı ve sevgilerimle. Vesselam.



31 yorum:

  1. Faydalı bir bilgi paylaşımı olmuş.Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Dün bunu arıyordum onlarca site gezdim adam akıllı bir şey yoktu. Süpersiniz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Yardım edebildiysem ne mutlu bana :)

      Sil
  3. Harika oldu. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gördüm gerçekten çok güzel olmuş :)
      işinize yaramasına çok sevindim. Ben teşekkür ederim...

      Sil
  4. Bilmeyenler için çok faydalı bir bilgi. Bloğumu ilk açtığımda yapmıştım. Kullanıyordur heralde ziyaretçilerim bilemiyorum...Çünkü ben tıklayınca iş yerinde yasaklı olunca açılmıyor :) emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bu güzel yorumunuz için :) Elbette kullanıyorlardır. Ben tesadüfen gördüm ve sizlerle paylaşmak istedim. Çoğu blogger farklı sitelerden instagram widgeti kullanıyor. Bu sayede diğer sitelere gerek kalmadan ve kodlarla uğraşmadan çok kolay bir şekilde bu eklenti eklenebiliyor. Tekrar teşekkürler...

      Sil
  5. Daha önce bende yapmıştım ama bu kadar basit değildi. Basit halini öğrenmiş oldum şimdi :)
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrudur :) Ben teşekkür ederim.

      Sil
  6. Teşekkürler :) harika oldu bu

    YanıtlaSil
  7. Teknik konularda bilgisi olmayan ve blog yazmaya yeni başlayan arkadaşlar için oldukça faydalı detaylı, güzel bir anlatım olmuş elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız. Çok teşekkür ederim bu değerli yorumunuz için.

      Sil
  8. Gömme kodunu mevzunu bilmiyordum :) Faydalı bilgiler olmuş :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Bu değerli yorum için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  9. (TOPUKLARINI VURA VURA DENEMEYE GİTTİ)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam yapamadığın bir şey olursa mesaj at hemen :)

      Sil
  10. Kesif etkinligime katildiginiz için tesekkür ederim. Her iki blogumla da takipteyim. Diger blogumu da takibe alirsaniz sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Hemen takibe alıyorum bu güzel etkinlik için tekrar teşekkürler...

      Sil
  11. Bloğumu yeni açtığım için bu işleri bilmiyorum pek. Faydalı bir yazı olmuş, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin aramıza :) Siz bir deneyin yapamadığınız herhangi bir şey olursa mesaj atın lütfen :)
      Değerli yorumunuz için teşekkürler :)

      Sil
  12. merhaba, faydalı bir paylaşım olmuş. keşif etkinliğinden geldim, sizi takibe aldım =) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ziyaret edeceğim :)

      Sil
  13. Blog hayatina yeni baslayan biri olarak kesif etkinliği ile sizi kesfettim.. Sanırım acemiler icin blogunuzu takip etmem faydali olacak.

    Tarih üzerine paylasimlar yapmaktayim ziyaret ederseniz memnun olurum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Tarih okumayı seven biri olarak ziyaret edeceğim...

      Sil
  14. Bende sayfa için ınstagram yeni açtım 40 kadar takipçi geldi instegramdan bloğa link atılmıyo bu yüzden kullanmalımıyım bilemiyorum. Ama faydalı bir paylaşım olmuş ınstagram aktif kullanmaya karar verirsem işime yarayacak. Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Link koyabilirsin instagram hesabında profile kısmına. Rica ederim.

      Sil
  15. Faydalı bir çalışma olmuş, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Ben teşekkür ederim...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...