24.12.2011

Bilinmezlik Duygusu



Tren rayları kavuşturur mu insanları.Ya da ayırır mı apansızın.Hep bir muamma olmuştur bu soru yıllarca yüreğimde.İçimi kemirmiş, cevabı beni benden etmiştir.
Oysa nedir insanları birbirinden ayıran, yada insanları birbirine bağlayan.Nedir yakını uzak eden, uzağı yakın eden...
Aşkın yüreğimde taslaktan öte geçemeyen yorumlardan 
münezzeh olduğunu 
anlıyorum şuan.Düşünüyorum.Ağlıyorum.Ve inanıyorum.
Sahi neydi aşk.Neydi bizi birine bağlayan ,neydi bizi birinden ayıran.
Ruhumun kör odalarında bir medcezir aşk.Var olan alemde nur, ağlayan gözlerimde huzur.Ve bilirim ki alınmadan girilmez o aleme destur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Önemli Notlar

1-)Hiçbir hesabınız yoksa bile rumuz belirterek anonim olarak yorum yapabilirsiniz.
2-)Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için "beni bilgilendir" kutucuğunu işaretleyebilirsiniz.
3-)Yorumlarınız benim için çok değerlidir.Lütfen olumlu-olumsuz düşüncelerinizi paylaşmaktan çekinmeyin.

Hayat paylaşınca güzel :)

Copyright © 2011-2021 I © Sitede yer alan tüm içerikler Meczup Yazar'a aittir. Hiçbir şekilde KULLANILAMAZ. MECZUP YAZAR