18.04.2016

Amiyane Duygularım Ve Vuslata Özlem



Köhne düşüncelerim feryat ediyor vicdanımın yıkık koridorlarında.Diz çöken harflerimin sessizliğinde, aklımı delen düşüncelerimin hissizliğindeyim.Bilmem ki şimdi ben neyleyim...

Bilirim tevafuktur ruhuma musallat olan zehri gül kokusu. Sessizliğin sonumudur iç burkan her bir harfin kabartma dokusu. Derdi verendir bana sevdiren, unutturandır hüznü bana bildiren. Deki ey meczubum vuslat yakındır sana senden. Hem ben söyler hem ben inanırım ruhumu boğan acizliğimden.


Köhne düşüncelerim feryat ediyor vicdanımın yıkık koridorlarında.
Diz çöken harflerimin sessizliğinde, aklımı delen düşüncelerimin hissizliğindeyim.Bilmem ki şimdi ben neyleyim...

4 yorum:

  1. Kalemine sağlık yine harika bir yazı.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel ama hüzün dolu bir yazı olmuş.
    Emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1.5 yıl önce yazılmış bir yazı. Artık üzgün olduğum zamanlar yazı yayınlamıyorum blogumda. Beğenmenize sevindim teşekkür ederim.

      Sil

Önemli Notlar

1-)Hiçbir hesabınız yoksa bile rumuz belirterek anonim olarak yorum yapabilirsiniz.
2-)Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için "beni bilgilendir" kutucuğunu işaretleyebilirsiniz.
3-)Yorumlarınız benim için çok değerlidir.Lütfen olumlu-olumsuz düşüncelerinizi paylaşmaktan çekinmeyin.

Hayat paylaşınca güzel :)

Copyright © 2011-2021 I © Sitede yer alan tüm içerikler Meczup Yazar'a aittir. Hiçbir şekilde KULLANILAMAZ. MECZUP YAZAR